Halaman

22 April 2011

Ahmad Maslan puji Umno Terengganu yang kreatif

Ketua Penerangan Umno Malaysia, YB Dato' Haji Ahmad bin Haji Maslan memuji langkah Umno Terengganu di bawah pimpinan Dato' Seri Ahmad Said selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno Terengganu yang membuat pemantauan dan persiapan untuk menawan semula kawasan yang berada di bawah pembangkang.


Sebahagian dari peserta Retreat DUN Bukit Payong dan Rhu Rendang

Katanya, Umno di negeri lain belum berbuat demikian dan Terengganulah satu-satunya yang kreatif dan bersungguh-sungguh membuat program pemantauan dan 'retreat' bagi berbincang dan merancang untuk kemenangan.


Beliau yang juga Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri berkata demikian kepada media dan juga sewaktu berucap di perasmian Retreat Umno Marang, di Kuala Terengganu petang tadi (22 April).

Beliau yakin dan percaya, kawasan-kawasan itu boleh menang jika usaha dijalankan dengan bersungguh-sungguh oleh jentera parti dan perpaduan diutamakan.

"Dato' Rahman Bakar dan Dato' Awang Jabar pernah mengalah Presiden Pas, tidak mustahil kalau kita berusaha dan berpadu, kemenangan boleh berulang," katanya.

Pemimpin dan bekas pemimpin Umno Bahagian Marang hadir, termasuk Dato' Muda Mamat, Dato' Dr.Latif Awang, Yusof Musa dan ramai lagi.

Oleh: Ruslan Rahman