Halaman

22 September 2011

Petugas PTWRBNM dirai

Oleh FAUZI MOHD

Kerjasama yang diberikan semua jawatankuasa induk dan petugas-petugas menjayakan Program Tahunan Isteri Wakil-wakil Rakyat Barisan Nasional SeMalaysia (PTWRBNM) 2011 sangat dihargai.



Yang Dipertua Badan Amal dan Kebajikan Isteri Wakil-Wakil Rakyat Negeri Terengganu (Serikandi), To’ Puan Seri Norliza Mahmud berkata, bukan satu tugas mudah bagi menjayakan program sebegini.

Menurutnya, selepas 15 tahun, Terengganu terpilih menjadi tuan rumah bagi acara tahunan PTWRBNM yang diadakan pada 6 hingga 9 Julai lalu.

“Ini adalah kejayaan manis yang tidak dapat dilupakan, tugas yang diberikan dilakukan dengan penuh amanah. Meskipun terselit peristiwa hitam, apabila ada kalangan wakil yang mengalami keracunan makanan.



“Itu adalah di luar jangkaan kerana persiapan rapi telah dilakukan,” katanya pada Majlis Penghargaan sempena dengan PTWRBNM di Kediaman Seri Iman, semalam.

Katanya, program yang diadakan itu dapat mengukuhkan perpaduan dan semangat muhibah, dan pada masa yang sama juga mengeratkan hubungan antara ahli.

Norliza berkata, pengalaman dan juga segala teguran akan di jadikan panduan dan iktibar pada masa akan datang.

Majlis tersebut telah di rasmikan oleh Menteri Besar, Dato’ Seri Ahmad Said.

Dato’ Seri Ahmad dalam ucapan perasmiannya berkata, semua pihak termasuk Yang Dipertua Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-Isteri (BAKTI), Datin Seri Rosmah Mansor memuji dan melahirkan rasa puas hati dengan program yang dianjurkan.



Beliau juga mengucapkan tahniah kepada Serikandi dengan kejayaan menjayakan acara dan juga dalam pertandingan sukan yang disertai.