Halaman

22 September 2012

Warga Dun Bukit Payong dapat kaca mata percuma

Oleh: Amirullah Othman 

 Seramai 1000 warga Dun Bukit Payong mendapat bantuan kacamata percuma yang dianjurkan oleh Pejabat Pembangunan Dun Bukit Payong dengan kerjasama Yayasan Pembangunan Keluarga dan Syarikat Kaca Mata SANADI, kelmarin.

Pegawai Pembangunan DUN Bukit Payong, Encik Zaidi Muda, dalam ucapannya amat berterima kasih kepada kerajaan negeri Terengganu dan syarikat SANADI yang sangat prihatin kepada rakyat di kawasan itu dengan memberikan pelbagai bantuan, termasuk kacamata kepada masyarakat di situ.


Beliau juga mengingatkan kepada masyarakat dalam Dun Bukit Payong supaya menjaga dengan sebaiknya kacamata pemberian daripada kerajaan ini kerana kos satu kacamata adalah tinggi.

Encik Zaidi berharap masyarakat Dun Bukit Payong berterimakasih atas pemberian daripada kerajaan ini dengan mengundi Barisan Nasional pada PRU 13 nanti.

Beliau juga turut melahirkan rasa syukur kepada ALLAH SWT atas limpah dan kurnia-Nya,dapatlah program yang sangat baik itu berjalan dengan lancar. Othman Mohd, 66, antara penerima bantuan kacamata ini sangat berterimakasih kepada Kerajaan Barisan Nasional atas keperihatinan kepada semua lapisan masyarakat dengan menyalurkan pelbagai bantuan kepada masyarakat negeri Terengganu.

Program seumpama ini mestilah diteruskan kerana tidak semua orang mampu membuat kacamata sendiri kerana kosnya yang tinggi.