Halaman

20 December 2012

AMANAT HADI DITENTANG

Mutakhir ini kita membaca, mendengar dan menonton di televisyen gesaan Mufti, Ulama, pemikir Islam dan mereka yang sedar daripada kesilapan lalu yang termakan dan terpengaruh dengan Amanat Hadi pada 1981, MENGGESA Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya MENARIK BALIK amanatnya itu.

Gesaan juga meminta Hadi supaya MEMOHON MAAF kepada mereka yang teranianya dan tersesat akibat amanatnya itu. Datuk Seri Abdul Hadi wajib segera menarik balik amanatnya yang menggambarkan UMNO kafir yang merupakan bidaah besar serta bercanggah dengan amalan ahli Sunnah Wal Jamaah.

Penerangan Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu (BPUNT) mahu Datuk Seri Abdul Hadi BERTINDAK SEGERA kerana pendedahan terbaharu bekas aktivis Pas dan bekas ahli Pas seumur hidup, Zainon Ismail atau C.N al-Afghani mendakwa PULUHAN RIBU AHLI PARTI ITU MASIH MENGANGGAP ORANG UMNO SEBAGAI KAFIR ekoran amanat Abdul Hadi pada 1981 yang sehingga kini tidak ditarik balik.

 Melalui bukunya Kafirkah Aku? Zainon mendedahkan KERANA AMANAT itu, pengikut PAS MENGANGGAP UMNO KAFIR, MENCETUSKAN PERISTIWA MEMALI 1985, BERLAKU SOLAT DUA IMAM KHUSUSNYA DI TERENGGANU, WUJUD PANDANGAN SEMBELIHAN ORANG UMNO HARAM DIMAKAN, JENAZAH ORANG UMNO TIDAK LAYAK DISEMBAHYANGKAN DAN BERLAKU PERCERAIAN hanya kerana perbezaan politik.