Halaman

30 April 2013

BN peka kehendak orang muda

Oleh: Noraini Jusoh

Kerajaan Barisan Nasional (BN) sememangnya peka dengan kehendak golongan muda dan sentiasa berusaha memenuhi impian mereka.

Pengerusi BN Terengganu, Dato’ Seri Haji Ahmad Said berkata, dalam Aku Janji BN Terengganu terdapat keistimewaan ditawarkan kepada golongan muda termasuk untuk aktiviti riadah dan bersukan.

"Sekiranya terus diberi mandat oleh rakyat pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) kerajaan BN akan mewujudkan gelanggang futsal di setiap Pusat Daerah Mengundi (PDM).

"Selain itu, kompleks litar perlumbaan motosikal bertaraf antarabangsa juga akan dibina demi memenuhi kehendak orang muda,” ujarnya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas selesai perjumpaan bersama pengundi muda sempena lawatan sehari beliau ke Parlimen Kuala Nerus di Pusat Khidmat Masyarakat Dewan Undangan Negeri (DUN) Teluk Pasu di Kampung Petai Bubus, semalam.

Katanya, BN bukan sahaja memberikan sumbangan seperti pembahagian dana raya, Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) dan sebagainya kepada golongan muda tetapi pucuk pimpinan BN turut mengambil pendekatan turun padang berjumpa mereka.

Katanya, beliau yakin dengan sokongan orang muda BN mampu menang dengan cemerlang di negeri ini.

Beliau turut berpesan kepada pengundi muda agar keluar awal di hari pembuangan undi pada 5 Mei nanti.