Halaman

09 October 2013

Gembira terima kunjungan YB

GEMBIRA…Nurul Nabila Abdul Razak bukan sahaja gembira kerana peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) yang didudukinya tamat malah turut rasa gembira kerana dia dikunjungi Ahli Parlimen Setiu, Che Mohd Zulkifly Jusoh (duduk) di Hospital Setiu (HS), semalam.

Nurul yang terpaksa menjalani peperiksaan PMR di wad hospital itu kerana mengalami penyakit saraf sejak empat bulan lalu berterima kasih kepada Zulkifly kerana sudi meluangkan masa melawatnya walaupun mempunyai jadual yang padat semalam.

“Saya terkejut juga dengan kehadiran YB melawat saya hari ini. Dia sempat memberi beberapa nasihat dan semangat kepada saya supaya tabah menghadapi situasi sekarang dan terus pelajar ke peringkat tertinggi sekiranya mampu,” katanya yang tidak mampu mengerakan beberapa anggota badannya itu. Sementera itu,

Zulkifli berkata, kunjunganya melawat Nurul di HS adalah tanpa dirancang dan tiada dalam jadualnya tetapi diketahui melalui seorang rakannya di saat akhir.

“Saya dapat tahu hari ini adalah hari akhir peperiksaan beliau, apabila dapat tahu terus saya datang walaupun saya baru selesai satu majlis tadi manakala petang ini saya ada satu lagi majlis. Saya harap Nurul akan cepat sembuh dan dapat merealisasikan cita-citanya,” katanya.

Zulkifly turut menyumbangkan sejumlah wang kepada Nabila sebagai sumbangan dari Parlimen Setiu dan akan terus memberi sumbangan kepada pesakit-pesakit yang memerlukan sekiranya dimaklumkan oleh pihak-pihak tertentu.-Gambar Aminudin Ismail.