Halaman

15 February 2014

SAYA TAK KENAL PUN NEELOFA- MB

'Saya tak kenal pun siapa Neelofa...saya sebut nama dia pun tak berapa nok reti saya bukan tahu sangat pelakon pelakon ni, khususnya yang baru, " kata Dato' Seri Haji Ahmad Said. RUSLAN RAHMAN melaporkan dari lokasi pagi ini.

 "Banyak sangat salah guna kemudahan teknologi komunikasi termasuk mengadakan akaun FB palsu saya, dulu dah ada fitnah begini kepada diri saya' sambungnya.

Nasib baik isteri saya tak cemburu lihat gambar yang diedit seperti itu, kata Dato' Seri Ahmad sambil menoleh kepada isterinya To' Puan Norliza Mahmud yang kebetulan hadir sama dalam Majlis Penyampaian Bantuan Banjir dan Bersama Rakyat Dun Kijal di Padang Kubu pagi ini.



"Kerja mengedit gambar ni bukan mudah, nak suruh nampak macam betul, tetapi ada yang sanggup melakukan kerja fitnah begitu dan tidak takut kepada dosa dan larangan Allah' katanya mengulas gambar beliau bersama pelakon itu dalam akaun FB palsu kononnya milik beliau yang kemudiannya tersebar meluas. 

Kalau yang membuat itu fikir ia satu dosa dan menyusahkan serta memikirkan perasaan diri sendiri kalau difitnah begitu, dia tidak.akan buat," katanya lagi kepada media selepas majlis itu.

To' Puan Seri Norliza juga telah.menghadiah sejambak bunga kepada suaminya di majlis itu sempena hari lahir Menteri Besar Terengganu pada hari ini.



Kemudian To'Puan Seri menyuapkan nasi semangat ke mulut suami yang tercinta itu dengan tepukan gemuruh hadirin di majlis itu.