Halaman

15 March 2014

Dato' JJ giat kempen BN di Kajang.

BINCANG...Timbalan Menteri Telekomunikasi dan Multimedia, Dato' Jailani Johari sedang diberi taklimat mengenai kempen Pilihanraya Kecil (PRK) Dun Kajang oleh seorang petugas BN di Bilik Gerakan Barisan Nasional Bandar Kajang di Kajang, malam tadi.

Hadir sama, Ketua Wanita UMNO Cawangan Bandar Kajang, Adzhaliza Md.Nor (kiri)

Dato' Jailani atau lebih dikenali dengan panggilan Dato' JJ itu adalah Ketua Kontinjen UMNO Terengganu membantu BN di Kajang. Beliau yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri itu merancang beberapa strategi kempen bersama kira-kira 40 orang rombongan UMNO ke PRK itu bagi membantu jentera kempen.

Adzhaliza memberitahu sesuatu kepada Jailani
Bilik Gerakan Barisan Nasional Bandar Kajang yang terletak di Jalan Metro Evenue itu adalah markas UMNO Bahagian Bandar Kajang. Rombongan UMNO dari Terengganu berkumpul di situ bagi merancang beberapa strategi kempen termasuklah berkunjung dari rumah ke rumah bertemu pengundi.

Antara yang pernah hadir di bilik gerakan itu ialah Adun Batu Rakit, Bazlan Abdul Rahman, Setiausaha BN Terengganu, Komsa Chik dan Ketua Wanita UMNO negeri, Datuk Fatimah Hamat.

Dalam pada itu, beberapa ceramah politik oleh kedua parti bertanding untuk kempen PRK itu diadakan di beberapa tempat di Bandar Kajang.-Aminudin Ismail.
Sempat bergambar kenangan dengan penduduk Sungai Jelok.

Dato' JJ ketika bersalaman dengan seorang penduduk Sungai Jelok.