Halaman

20 March 2014

Dato' Man Bakar berkempen di Kajang.

Abdul Rahman bersama pengundi India.
Oleh: Aminudin Ismail. 

SELEPAS dua hari berkunjung ke Kajang untuk membantu kempen BN dalam pilihanraya kecil Dun ini, Ketua Penerangan Badan Perhubungan UMNO negeri Terengganu, Datuk Abdul Rahman Bakar kembali semula ke Kajang hari ini berkempen dengan berkunjung dari rumah ke rumah di satu taman perumahan di Bandar Kajang, hari ini.

Abdul Rahman yang juga senator Dewan Negara itu, mengunakan pengalamanya sebagai wakil rakyat selama beberapa penggal untuk berkempen dengan meminta penduduk Kajang yang ditemuinya supaya memilih calon Barisan Nasional pada PRK Kajang 23hb ini.

Memberitahu sesuatu kepada seorang pengundi.
Beberapa pengundi yang ditemui di rumah mereka memberi keyakinan bahawa akan memberi sokongan kepada calon BN selepas merasakan bahawa calon BN mampu menyelesaikan beberapa masalah yang mereka alami antaranya ialah soal kesesakan lalulintas dan beberapa masalah PBT yang lain.

Antara rumah yang dikunjungi beliau ialah rumah seorang isteri di mana suaminya mengalami penyakit ‘stroke’ , rumah seorang pensyarah di UKM yang berasal dari Terengganu dan beberapa rumah pengundi India dan China.

“Kita , UMNO dari Terengganu sudah melakukan sebaik mungkin di Kajang ini dan saya mengharapkan BN akan kembali mentadbir Kajang. Beberapa pengundi yang ditemui memberitahu saya akan menyokong calon BN, “ katanya Abdul Rahman.
Seorang pengundi cina tertarik dengan penerangan Abdul Rahman,

Beri keyakinan kepada seorang pemuda.

Bergambar kenangan.
Abdul Rahman bersama Wanita UMNO Kapar.