Halaman

12 April 2014

Dato' Idris melawat Mohammad Ishak di rumahnya.

ZIARAH...Menteri Pendidikan II, Dato' Seri Idris Jusoh meluangkan masa hampir satu jam menziarahi wartawan Muhammad Ishak yang mengalami serangan jantung baru-baru ini di rumahnya di Seberang Jerteh, hari ini.

Idris yang ditemani isterinya Toh Puan Seri Kamariah Zakaria mengharapkan Mohammad akan cepat sembuh seperti biasa dan menasihati wakil Berita Harian dan Harian Metro di Besut itu sentiasa menjaga kesihatan dan patuhi nasihat doktor.

"Saya juga mengucapkan berbanyak terima kasih kepada pihak Hospital Sultanah Nur Zahirah kerana mempercepatkan tindakan yang perlu ke atas saudara Muhammad Ishak ini," katanya.

Idris bersama isteri (kanan) bersama Mohammad.
Mohammad menjalani pembedahan 'Angioplati Koronari' saluran jantung tersumbat pada 6hb April baru-baru ini dan keluar wad pada dua hari selepas itu.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada Dato' Seri Idris kerana sudi berkunjung ke rumah ini walaupun beliau sibuk dengan tugas sebagai Menteri.

"Juga terima kasih kepada semua yang datang melawat saya di Hospital ataupun di rumah dan kawan-kawan yang banyak memberi semangat kepada saya bagi menghadapi penyakit ini," katanya.

 Hadir sama bersama Idris ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun)Kuala Besut, Tengku Zaihan.- Aminudin Ismail