Halaman

10 May 2014

500 hadir majlis doa selamat BN Dun Jabi.

Baca...Iskandar (tengah) bersama sebahagian yang hadir memulakan bacaan yaasin.
Oleh: Aminudin Ismail. 

SERAMAI kira-kira 500 penduduk beberapa buah kampung hadir menjayakan Majlis Kesyukuran Genap Setahun Barisan Nasional (BN) /UMNO Dun Jabi yang diadakan di Kampung Bukit Jeruk, malam semalam.

Program kesyukuran yang bertujuan untuk meraikan penduduk yang banyak memberi sokongan kepada Kerajaan Barisan Nasional itu dihadiri ADUN Jabi, Mohd Iskandar Jaafar dan turut hadir ialah Ahli Parlimen Setiu, Mohd Zulkifly Jusoh.

Hadir...sebahagian penduduk yang hadir.
Antara pengisian majlis itu ialah solat berjemaah bacaan yaasin, tahlil dan doa selamat serta diselitkan juga ceramah semasa oleh seorang penceramah dari Kedah. Iskandar dalam ucapanya berterima kasih kepada semua penduduk Jabi kerana memilih BN pada pilihanraya umum lalu.

Katanya, beliau akan cuba sedaya upaya akan terus mentadbir DUN Jabi dengan sebaik mungkin supaya segala agenda kerajaan dapat dilaksanakan dengan baik dan lancar.

“Teruskan memberi sokongan kepada kerajaan BN dan jangan mudah terpengaruh dengan sebarang dakyah dan tohmahan yang tidak berasas dari pihak tertentu yang cuba mahu mencalarkan nama baik pemimpin BN,” katanya.