Halaman

16 May 2014

Bazlan rai seluruh guru DUN Batu Rakit.

JASAMU DIKENANG...isteri ADUN Batu Rakit, Bazlan Abdul Rahman, Siti Zaimah Mahmud yang mewakili suaminya, sedang menyampaikan hadiah kek kepada guru sebuah sekolah di Dun Batu Rakit, semalam sempena sambutan hari guru yang disambut di seluruh negara pada hari ini.

Beliau bersama Penyelaras Wanita, Pemuda dan Puteri DUN Batu Rakit serta sebahagian anggota APMT menjelajah ke seluruh Sekolah Menengah dan Rendah dalam DUN Batu Rakit bagi menyampaikan sumbangan yang penuh bermakna itu dan bagi menghargai jasa dan sumbangan guru kepada pendidikan di DUN itu..

Selamat Hari Guru, Cikgu.
Bazlan mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru yang mengajar di seluruh sekolah dalam DUN Batu Rakit dan beliau mengharapkan guru-guru terus berkhidmat dengan cemerlang supaya pendidikan di Dun Batu Rakit akan mencapai kejayaan yang lebih baik pada masa depan.

TEGANUKITA juga mengucapkan Selamat Hari Guru kepada seluruh guru-guru di Terengganu dan teruskan membantu kerajaan bagi mempertingkat mutu pencapaian dalam pendidikan di negeri ini.- Aminudin Ismail.
Terima...seorang guru menerima kek daripada isteri Bazlan.