Halaman

25 May 2014

Perlantikan Pengerusi BP UMNO Negeri: MB serah kepada pucuk pimpinan.

Oleh: Aminudin Ismail.

MB...bergerak satu pasukan.
MENTERI Besar Terengganu, Dato’ Ahmad Razif Abdul Rahman akan menerima apa jua keputusan yang akan dibuat mengenai perlantikan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri yang baru.

“Kita serahkan keputusan itu di tangan Perdana Menteri, di pihak saya Insya Allah tidak menjadi masalah, kita akan menerima apa sahaja keputusan yang dibuat pucuk pimpinan.

" Dan yang utama sekarang ialah kita bergerak dalam satu pasukan (untuk memperkukuhkan lagi UMNO negeri Terengganu)," katanya di Bandar Permaisuri, Setiu, semalam.

Sementara itu, Ahmad Razif berkata, beliau mahu semua Ketua Bahagian UMNO negeri supaya memainkan peranan dalam memberi penerangan kepada rakyat mengenai beberapa isu yang dimainkan pembangkang ketika ini.

“Jadi hasrat saya, kita mintalah ketua-ketua bahagian memainkan peranan untuk menerangkan kepada rakyat tentang apa keadaan yang berlaku dan menyelesaikan isu-isu yang sedang rancak diperkatakan sekarang seperti isu GST, Cukai Pintu dan sebagainya.

“Jadi saya nampak rakyat sebenarnya perlukan penjelasan dan Ketua Bahagian ini perlu memberi penerangan yang sejelas-jelasnya kepada rakyat supaya rakyat faham keadaan yang sebenar,” katanya.