Halaman

21 June 2014

Pegawai Pembangunan Kuala Nerus dekati rakyat.

SUMBANGAN...Pegawai Pembangunan Parlimen Kuala Nerus, Dato' Basir Ismail menyerahkan sebuah hamper kepada pesakit diabetis, Zaimah Yusof di rumah pesakit itu di Kampung Padang Nenas, Kuala Nerus, hari ini.

Sebanyak kira-kira tujuh buah rumah pesakit dikunjungi  beliau bersama Pengerusi JKKK Padang Nenas, Razali Malik bagi menyerahkan hamper yang berupa barangan dapur sebagai persiapan awal menghadapi bulan Ramadan selain menyelesaikan beberapa masalah yang dihadapi penduduk.

"Program ini adalah untuk mendekati golongan berpendapatan kecil dan pesakit. Sekitar tujuh atau lapan orang dalam satu JKKK akan dikunjungi sehingga sebelum bulan puasa ini. 



Basir mendengar sesuatu dari seorang pesakit, Ramlah Ismail, 60, ketika beliau mengunjungi rumah pesakit itu di Kampung Padang Nenas, hari ini.  
"Program seperti akan diteruskan bukan sahaja kerana untuk kita menghadapi Ramadan tetapi ianya akan diteruskan selepas bulan Ramadan ini.

"Saya mengharapkan semua penduduk memberi sokongan padu kepada Y.A.B Menteri Besar, Dato' Ahmad Razif Abdul Rahman kerana MB sekarang ini lebih terbuka dan menumpukan kepada program cakna rakyat," katanya yang akan berusaha sedaya upaya menjalankan tugas yang diamanahkan kepadanya.-Aminudin Ismail.
Basir  membonceng motosikal mendekati penduduk.