Halaman

30 November 2011

ADUN Tepoh Pemimpin Umno pertama melawat gerai UKOM

Laporan: Mohammad Ishak

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tepoh, Yang Berhormat Muhammad Ramli Nuh menjadi pemimpin Umno pertama negeri ini yang berpeluang melakukan lawatan ke gerai pameran Unit Komunikasi Negeri Terengganu (UKOM) di Pusat Dagangan Dunia Putera (PWTC) Kuala Lumpur.



Ketibaan Ramli yang tiba kira-kira jam 6 petang semalam disambut Timbalan Pengarah UKOM, Encik Ruslan Abd Rahman serta kakitangan unit berkenaan
UKOM adalah antara agensi kerajaan negeri terunggul menyediakan gerai khas sempena Perhimpunan Agung Umno yang sedang berlangsung sejak semalam dan berakhir 3 Disember ini.

Sementara itu, pengunjung memuji usaha yang dilakukan oleh UKOM yang mengambil bahagian dalam pameran berkenaan kerana ia berjaya mendedahkan mesej kerajaan negeri mempromosi negeri ini.

Menerusi pameran itu ia secara tidak langsung dapat memberi maklumat kepada pengunjung mengetahui landskap pelancongan negeri Terengganu yang sememangnya mempunyai banyak tempat menarik.

Seorang pengunjung Lisa Rusman, 21, dari Sabah berkata, beliau kagum dengan perkembangan pembangunan yang berlaku di Terengganu dan bercadang untuk melakukan lawatan ke negeri ini.

Katanya,menerusi pameran yang diadakan ia dapat membantu dia mengetahui pelbagai aspek kehidupan yang ada di negeri ini menerusi risalah yang disedaiakan.