Halaman

15 June 2012

1,000 hadiri majlis kesyukuran

Oleh: Amirrullah Osman

Kira-kira 1000 orang membanjiri Dataran Pengkalan Penambang, Kampung Beladau Kepong kelmarin bagi menghadiri majlis kesyukuran sempena meraikan kemenangan Naib Johan Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Peringkat Negeri Terengganu.

Turut hadir Ahli Dewan Undangan Negeri Alor Limbat, YB Encik Alias Abdullah, Pengerusi JKKK dan Ketua-Ketua Cawangan DUN Alor Limbat serta Ketua-Ketua jabatan.

Program itu diadakan bertujuan mengeratkan silaturahim seluruh masyarakat dalam Dun Alor Limbat terutamanya di Kampung Beladau Kepong, selain menghargai penat lelah Ahli Jawatankuasa dan penduduk Kampung Beladau Kepong semasa pertandingan berkenaan.

Pengerusi Persatuan Belia Fajar Menyingsing Beladau Kepong , Afendi Abdullah berkata program itu menjadi satu platform untuk golongan muda bergaul mesra dengan pemimpin dan menghindari mereka daripada melakukan perbuatan tidak berfaedah.

Pengerusi JKKK Kampung Beladau Kepong, Encik Hashim Abdulah mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang membantu kampung itu hingga Berjaya muncukl Naib Johan Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Peringkat Negeri Terengganu.