Halaman

23 July 2013

Pengundi Kuala Besut diminta buat pilihan tepat

Laporan: Kamarudin Mat Akib dan Harun Hassan
Gambar: Harish Fadzillah 



Pengundi di Kuala Besut diingatkan supaya membuat pilihan tepat semasa menunaikan tanggungjawab mereka sebagai pengundi pada Pilhan Raya Kecil (PRK) kawasan Dewan Undangan Negeri Kuala Besut Rabu ini (24 Julai).



Menteri Besar, Dato’ Seri Haji Ahmad Said, berkata mereka tidak ada pilihan lain melainkan memilih calon Barisan Nasional (BN) Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman sebagai wakil rakyat kerana rekod cemerlang BN yang menepati janji mereka kepada pengundi.



“Saya harap pada 24 haribulan ini, semua pengundi keluar awal-awal dan undilah calon BN untuk kesejahteraan rakyat dan pembangunan di kawasan ini,” katanya ketika berucap pada majlis Bakar Ikan Bersama MB Terengganu di Dataran Kuala Besut, malam ini.

Turut hadir, Tengku Zaihan dan barisan pemimpin Umno Bahagian Besut serta pemimpin Pergerakan Pemuda Umno.

Menteri Besar berkata, pemimpin Pas turut menabur janji pada PRK ini, tetapi ia mustahil dilakukan kerana mereka bukan memerintah negara ini.

Sementara itu, Tengku Zaihan mengulangi permintaan supaya pengundi memberi peluang kepada beliau untuk berkhidmat sebagai wakil rakyat. “Saya mitak adik kakak undi BN dan biarlah DUN Kuala Besut kekal berada dalam tangan BN,” ujarnya.