Halaman

05 December 2012

BN sudah lama bersedia hadapi PRU ke 13

Oleh: Suriati Ali

Dato' Seri Haji Ahmad Said
Semua jentera parti Umno Terengganu terutama peringkat bahagian dan negeri sudah lama bersedia menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 walaupun diadakan dalam tempoh terdekat.

 Pengerusi Barisan Nasional Terengganu, Dato’ Seri Haji Ahmad Said, berkata pihaknya sudah bersedia sepenuhnya untuk menghadapi demam PRU Ke -13 dengan menyusun semuanya termasuk daripada aspek gerak kerja peringkat cawangan, peti undi, DUN, bahagian dan negeri.

Katanya, dia yakin PRU kali ini masih milik Barisan Nasional (BN) cuma dari segi peratusannya tidak boleh jangka tetapi percaya majoriti dua pertiga akan kita kekalkan.

“Soal calon dan siapa yang akan dicalonkan, kita akan tahu apabila tiba masanya nanti, yang pasti semua senarai itu sudah dihantar kepada presiden parti awal tahun ini.

 “Saya percaya sokongan rakyat terhadap BN semakin meningkat selepas beberapa agenda berjaya dilakukan dengan sempurna dan teratur,” katanya.

 “Banyak perubahan telah berlaku berbanding dahulu, , jika rakyat tidak berpuas hati dengan apa yang dilaksanakan itu, dia dan pemimpin lain tidak tahu bagaimana lagi hendak memuaskan hati rakyat,” katanya.