Halaman

10 January 2014

1,960 remaja Seberang Takir terima RM200 seorang.

SEMAK..beberapa remaja sedang menyemak nama mereka sebelum menerima wang dana remaja sebanyak RM200 setiap seorang di Program Bakti Remaja Dun Seberang Takir, yang diadakan di Bangunan Penyelaras Dun itu, Selasa lalu. (7hb Januari 2013)

PA Adun Seberang Takir, Mohd Nor Abdul Rahman, berkata program itu diadakan selama empat hari iaitu pada 2hb, 5hb, 6hb dan berakhir 7hb.

Ahmad Razif bersama seorang penerima.
"Seramai kira-kira 1,960 remaja dari 14 JKKK Dun Seberang Takir menerima wang dana itu. Pembahagian diberi kepada 500 remaja pada satu sesi dan ianya berjalan lancar," katanya. 

"Pembahagian wang dana itu membuktikan bahawa kerajaan Barisan Nasional begitu perihatan kepada golongan remaja dan ia boleh meringankan beban saya untuk membeli barangan keperluan harian," kata seorang penerima ketika ditemui.

Sementara itu, Adun Seberang Takir Dato' Ahmad Razif Abdul Rahman yang merasmikan program itu mengharapkan golongan remaja supaya terus menyokong kerajaan sekarang supaya kerajaan boleh meneruskan usaha untuk membantu dan membangunkan golongan itu, katanya.-oleh Aminudin Ismail.
Hadir..sebahagian remaja yang hadir.