Halaman

30 April 2013

PM lawat Terengganu esok

Perdana Menteri, Dato’ Seri Mohd Najib Tun Razak akan melakukan lawatan kerja sehari ke Terengganu esok (Rabu).

Beliau yang diiringi isteri, Datin Sri Rosmah Mansor, dijadualkan tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu, kira-kira jam 9.15 pagi dan disambut Menteri Besar, Dato’ Seri Haji Ahmad Said serta pembesar negeri.

Perdana Menteri dan rombongan akan bertolak ke Kampung Bukit Wan, Batu Rakit, bagi merasmikan Majlis Penyampaian Anugerah Desa Cemerlang Peringkat Kebangsaan, kira-kira jam 9.30 pagi.

Pada sebelah petang beliau dijadualkan menghadiri Perjumpaan YAB Perdana Menteri Dengan Anggota Rela Negeri Terengganu di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man.

Kira-kira jam 5 petang, Perdana Menteri akan menghadiri Majlis Sepetang Bersama YAB Perdana Menteri di padang berhampiran Masjid Mengabang Telipot, Kuala Nerus.

Sebelum berlepas pulang, beliau akan singgah di Pusat Rihabilitasi 1Malaysia di Bangunan Penyelaras Umno Dewan Undangan Negeri (DUN) Seberang Takir, Kampung Telaga Daeng.

YAB Perdana Menteri dan isteri dijadualkan berlepas pulang ke Kuala Lumpur dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud, kira-kira jam 5.30 petang.