Halaman

03 May 2013

Dulu, kini dan selamanya - Mubarak

Oleh; Esah Abdullah

Majlis Bekas Wakil Rakyat (Mubarak) Terengganu memberi sokongan padu kepada semua calon Barisan Nasional (BN) sejak dulu, kini dan selamanya.

Setiausaha Mubarak Terengganu, Haji Harun Hasan berkata, slogan ’ terus berkhidmat’ tetap menjadi pegangan dan akan memastikan BN terus berkuasa di negeri dan negara ini.

“Dalam gelombang kempen pilihanraya, ahli-ahli Mubarak berada di seluruh negeri bersama turun padang dan bekerja mengikut kemampuan bagi memastikan calon-calon BN menang,” katanya kepada Teganukita.

Menurutnya, Mubarak yakin BN akan menguasai 2/3 kerusi dari jumlah 32 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) serta lapan Parlimen yang dipertandingkan di negeri ini.

“Tidak mustahil BN akan menyapu bersih lapan Parlimen serta 32 kerusi DUN jika tiada unsur sebotaj atau masalah dalaman parti berlaku disaat akhir,” katanya.

Katanya, gelombangan sokongan rakyat negeri ini kepada BN semakin hebat kerana mereka telah merasai dan melalui pahit maung ketika parti pembangkang memerintah pada 1999-2004.