Halaman

31 December 2013

100 pelajar gunting rambut percuma.


GUNTING...seorang pelajar sedang digunting rambut oleh seorang tukang gunting ketika menyertai program Gunting Rambut Percuma Dun Batu Rakit, di ekan Batu Rakit, baru-baru ini.

Program anjuran Penyelaras Pemuda dan Puteri UMNO Dun Batu Rakit itu dirasmikan oleh Ahli Parlimen Setiu, Che Zulkifly Jusoh. Turut hadir ialah isteri Ahli Dewan Undangan (Adun) Batu Rakit, Siti Zaimah Mahmud.


Zakaria (kanan) bersama YB Zul (mengunting).
Menurut jurucakap penganjur program itu, Zakaria Abdul Rahman, seramai kira-kira 100 pelajar dari beberapa kampung di Dun itu terbabit dengan program yang diadakan di dua lokasi itu.

"Program ini bertujuan untuk merapatkan hubungan silaturrahim antara pelajar dan ibubapa dengan Pemuda dan Puteri UMNO Dun Batu Rakit ini.

Tungu giliran.
"Selain itu, ia juga bagi meringankan sedikit bebanan ibubapa untuk mengunting rambut anak-anak mereka terutamanya yang mempunyai anak lebih seorang," katanya.

Zakaria berkata, beliau mengucapkan terima kasih kepada  semua pihak yang menjayakan rogram itu termasuklah kepada Zulkifly kerana sudi hadir.-Oleh Aminudin Ismail