Halaman

29 December 2013

Blue Archipelago 'sponser' gunting rambut.


Zulkifly sempat mengunting rambut seorang peserta.
Oleh: Aminudin Ismail.

BANDAR PERMAISURI: Seramai kira-kira 30 pelajar lelaki dari beberapa buah kampung berhampiran Penarik, dekat sini mendapat khidmat gunting rambut percuma bersempena Program Kembali Ke Sekolah, Gunting Rambut Jom yang diadakan di Dewan Aktiviti Kampung Penarik, dekat sini, semalam.

Program anjuran Blue Archipelago Berhad (Syarikat ternak udang) dengan kerjasama JKKK Mukim Chalok II itu bertujuan untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara penduduk setempat dengan JKKK, Wakil Rakyat dan pihak pentadbiran Blue Archipelago.

Wakil syarikat itu, Wan Nadhri Wan Fauzi, berkata selain itu antara tujuan program yang pertama kali diadakan itu ialah bagi memupuk semangat kerjasama antara syarikatnya dan masyarakat setempat.

Wan Nadhri..hubungan erat.
"Program gunting rambut ini adalah yang pertama kali kita adakan dengan kerjasama JKKK Chalok II. Insya Allah, selepas ini, kita bercadang akan mengadakan program berkhatan beramai-ramai tahun depan membabit kanak-kanak sekitar Penarik ini.

"Sebelum ini kita pernah buat bantuan untuk membaikpulih surau Kampung Nyatoh, sebelum itu kita buat majlis bersama rakyat di SK Penarik," katanya mengenai majlis yang dirasmikan oleh Ahli Parlimen Setiu, Che Zulkifly Jusoh itu.



Tahan..dua kanak-kanak asyik digunting rambut.
Bincang..Zulkifly dan Wan Nadhri bincang sesuatu.

Terima..seorang daripada 8 tukang gunting terima cenderahati.

Yb Zul dan isteri bergambar kenangan dengan penduduk.

Tunggu..sebahagian peserta menunggu giliran.