Halaman

23 February 2013

Kunjungan PM ke Pasar Payang disambut meriah

Dato' Seri Mohd Najib melambai tangan ke arah peniaga Pasar Kedai Payang.
Oleh: Esah Abdullah dan Noraini Jusoh

Ketibaan Perdana Menteri, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan isteri Datin Paduka Seri Rosmah Mansor di Pasar Besar Kedai Payang, Kuala Terengganu kira-kira jam 10 pagi hari ini disambut ribuan orang ramai dalam suasana meriah.


Turut mengiringi beliau Menteri Besar, Dato’ Seri Haji Ahmad Said serta isteri To’ Puan Seri Hajah Norliza Mahmud untuk bertemu dan beramah mesra dengan peniaga di Pasar Payang.

Sejurus kemudian, Perdana Menteri dan Menteri Besar bersama isteri masing-masing menaiki beca berhias untuk bersarapan pagi bersama rakyat di Perhentian Bas Majlis Bandaraya Kuala Terengganu.

Sepanjang perjalanan rombongan Perdana Menteri ke perhentian bas diiringi Pemuda Umno yang membawa bendera parti serta orang ramai.

Perdana Menteri dan Menteri Besar meluangkan masa lebih kurang setengah jam bersarapan pagi bersama orang ramai sambil beramah mesra dengan peniaga di situ.

Beliau kemudian bergerak ke tapak pelancaran Program Jelajah Janji Ditepati di Dataran Shahbandar Kuala Terengganu dengan menaiki kereta.