Halaman

18 July 2011

KONVENSYEN BN TERENGGANU JUMAAT INI

Oleh: Ruslan Abdul Rahman



Konvensyen Barisan Nasional (BN)Terengganu akan diadakan pada 22 dan 23 Julai ini, bagi tujuan mengumpul pandangan dan idea, khususnya ke arah kecemerlangan dalam pilihan raya umum ke 13 dengan tema “BN DI HATIKU”.

Menurut sumber Biro Penerangan Umno Terengganu yang menjadi pelaksana konvensyen tersebut bersama-sama dengan parti-parti komponen (MCA, MIC dan Gerakan), Pengerusi BN Terengganu, Dato’ Seri Haji Ahmad Said akan merasmi dan menyampaikan ucaputama pada 22 Julai di sebelah malam.

Dijangka seramai 1,200 peserta konvensyen berkenaan membabitkan ahli-ahli jawatankuasa Umno Bahagian , jawatankuasa parti komponen yang terdapat di Terengganu serta juga pihak veteran BN dan bekas-bekas wakil rakyat BN.

Tema BN DI HATIKU dipilih bagi menggambarkan betapa pentingnya BN terus diberikan mandat oleh rakyat dalam pilihan raya umum akan datang bagi tujuan menyelamatkan negara dan membawa kesejahteraan untuk rakyat.

Ketua Penerangan Umno, YB Dato’ Ahmad Haji Maslan akan menyampaikan ucapan penutup konvensyen berkenaan pada 23 Julai, jam 4.00 petang.